Zalevskij Олексій Цимбаленко – Керівник SMM-напрямку WebPromo.
8 років в маркетингу в телекомунікаціях та ресторанному бізнесі (“Київстар”, “Піца Челентано–Київ”, “Фанера Прожект”). Консультант з маркетингових комунікацій та SMM.
Активний користувач соціальних медіа, організатор проектів TwiPartyUA, #kievtwi, #140party, Tumblr MeetUp. Євангеліст foursquare в Україні, активний користувач цього сервісу вже більше 3-х років, лідер рейтингу українських користувачів сервісу (fourua.com). Організатор 4sqDayUA в Києві 2011-2013, учасник проекту «Український foursquare», координатор спільнот «Foursquare Україна» у Facebook, VKontakte та Google+.

 

Назва доповіді: “4sqDay як інструмент залучення нових клієнтів”

Секція: Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

4sqDay – це глобальний захід користувачів геолокаційного сервісу foursquare, який розпочався з ідеї однієї людини і виріс до тусовки активних учасників соціальних медіа по всьому світу.

  • 4sqDay та історія руху
  • Досвід 4sqDay в світі та Україні
  • Можливості 4sqDay для локального бізнесу
  • Опис проекту 4sqDayUA 2014
  • Участь бізнесу в 4sqDayUA 2014