Програма 2014

Social Media Marketing

Потік “Social Media Marketing”
 
321 аудиторія. 3 поверх
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Павло Сасс “Як Lviv Social Media Camp збирав учасників через соц. мережі”
10:30 – 11:00 Катерина Девяткiна “Контент-маркетинг: масова істерія або ефективний інструмент”середній
11:00 – 11:30 Альона Дєньга “Вибуховий контент або як бути унікальним в інтернеті”середній
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Антон Воронюк “Оцiнка ефективності у SMM”середнійсередній
12:30 – 13:00 Антон Сорокопуд “Аналітика соціальних мереж і співтовариств. Відстежити. Порахувати. Зрозуміти. Застосувати”середній
13:00 – 13:30 Алла Ожиєвська “Моніторинг соціальних медіа: “хороший тон” чи необхідність для бізнесу?”середній
13:30 – 14:00 Круглий стіл “Стратегії присутності в social media для бізнесу”. Учасники: Марина Горобей, Альона Дєньга, Алла Ожиєвська та Катерина Девяткіна
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Валерій Грабко“Промо-акціі в соціальних мережах”
середній
15:30 – 16:00 Олена Чижова “Ефективний набір інструментів для підвищення Brand Health”середній
16:00 – 16:30 Ольга Ларіна “SMM-стратегія: алгоритм, рекомендації, кейси”середній
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Олексій Цимбаленко “4sqDay як інструмент залучення нових клієнтів”середній
17:30 – 18:00 Русфет Кадиров і Анна Даниленко “Як вести проект більше року і не залипнути”середній
18:00 – 19:00 Круглий стіл “Команда успішного SMM проекту”. Учасники: Ольга Ларіна, Валерій Грабко та Анна Даниленко
19:00 Закриття форуму

 

SMM для бізнесу

Потік “SMM для бізнесу”
 
216 аудиторія. 2 поверх
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Дмитро Ткаченко “Чи є продажі в соціальних мережах?”середній
10:30 – 11:00 Дмитро Золотухін “Лідогенерація: примара сумнозвісних продажів у соціальних мережах, досвід моніторингу”середній
11:00 – 11:30 Богдан Хомів “Як віднайти потенційних клієнтів в соціальних мережах? Технології. Кейси. Перспективи”середній
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Ірина Снітинська “Продаж без продажу. Допомога соціальних мереж у просуванні”середній
12:30 – 13:00 Андрій Тимчишин-Валевський “Соціальні медіа в інтегрованих маркетингових комунікаціях”середній
13:00 – 13:30 Юрій Шивала “Автоматизація процесів просування подій у FB та VK”середній
13:30 – 14:00 Дмитро Золотухін “15 рекомендацій з відпрацювання відгуку в соціальних мережах”середній
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Мирон Нетребич “Як запустити группу в соц. мережах щоб вона приносила по 10-30 продаж в день”середній
15:30 – 16:00 Володимир Ткаченко “Просування компанії за допомогою тематичних спільнот в соціальних мережах”середній
16:00 – 16:30 Максим Залевський “7 кроків розвитку власної тематичної спільноти”середній
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Дмитро Ткаченко “20 сервісів для ефективної роботи в соціальних мережах. Версія 3.0″
17:30 – 18:00 Дмитро Лаппо “Інтернет-продажі за допомогою особистого бренду. Підводні камені і несподіванки”
18:00 – 18:30 Speed networking
18:30 – 19:00 Сесія питань-відповідей
19:00 Закриття форуму

 
 

*Позначки класифікують рівень доповіді:

початковий – Початковий
середній – Середній
високий – Високий
відео – Відео