Програма 2015

Social Media Marketing

Social Media For Business

Bloggers in Media Marketing

9:00 – 10:00

Реєстрація учасників, кава

10:00 – 10:45 Макаренко Людмила “У пошуках Білого кролика, або за чим біжимо у Facebook” Марія Науменко: WIFI – незабутня реклама! Павло Педенеко “Digital-проекти для телевізійних продуктів: виклики, можливості та перспективи”
10:45 – 11:30 Олена Чижова та Міла Язвінська “Реклама померла. Хай живе контент!” Єгор Солодкий: “Як за допомогою Youtube створити спільноту навколо бренду” Павло Лисий “Вплив соціальних мереж на пошукову оптимізацію сайту – SEO + SMM”
11:30 – 12:00

Кава-перерва

12:00 – 12:45 Віктор Жигунов: Як вичавити максимум з реклами в соціальних мережах? Чувакова Олександра: «Як зробити соціальні ініціативи вірусом якщо ти бізнес» Наталя Барбір “Полювання на призоловів у Facebook”
12:45 – 13:30 Катерина Девяткіна: Лідогенерація і контент-маркетинг: не “лайками” єдиними. Алла Ожиєвська “Як вибудувати стратегію антикризового SMM для бізнесу” Сергій Гутюк: Як просувати бізнес-проекти в Google+?
13:30 – 14:15 Сергій Коноплицький “SMM 2015: прогнози для діджитал-маркетолога”. Просто Микола “Кейс по підняттю продажів за допомогою соцмереж на прикладі TemplateMonster”
14:15 – 15:00

Обід

15:00 – 15:45 Анна Мельничук “Три кейси про щирість. Як людяні тексти повернули підписникам життя.” Кадиров Русфет “Інстаграм – корисний інструмент або цікава іграшка?” Сергій Гутюк: Як просувати бізнес-проекти в Google+?
15:45 – 16:30 Божко Міла: “10 складових унікального контенту” Круглий стіл
16:30 – 17:00

Кава-перерва

17:00 – 17:45 Василь Хмаренко: Комерційні аккаунти в Instagram. Професійний підхід та монетизація. Маркіян Юринець “Соціальні мережі для великих брендів. Кейси та аналіз ефективності” Ращенко Світлана “Як за допомогою соцмереж ми з нуля створили нове медіа: журнал Крафт”
17:45 – 18:30 Марія Крючок “Чому Twitter не менш важливий ніж Faсebook” Антон Безкоровайний “Аналітика та дослідження соціальних медіа для розвитку вашого бізнесу” Яновський Олексій “Як захищати інтелектуальну власність на контент в соціальних мережах і на сайті”
18:30 – 19:15 Круглий стіл Юрій Слепко “B2B продажі через Linkedin” Круглий стіл “тема уточнюється”
19:00

Закриття конференції