Андрій Солнцев
Head of SEO Traffic\Data Analyst компанії Impulsis
10 років досвіду в SEO (Woman`s Day, CarID, Psychologies, Binomo, 24Option) 1 рік в арбітражі (US\CA трафік) Працював з тематиками форекс \ бінарні опціони, викладав на курсах по SEO в КА ШАГ та учбовому центрі SkillUP.
Останні два роки займається PR та контрPR в “сірих” тематиках. На власному прикладі розповість про необхідність будування власного бренду для фрілансера.

Тема доповіді: “Піар та позиціонування у мережі для фрілансерів”

Тези доповіді:

  • Чи маєте ви вести власний блог? Чи сторінки у соцмережах буде достатньо?
  • Брати чи не брати участь в офлайн-заходах?
  • Як не плутати особисте життя з професійною діяльністю у мережі
  • Робота з негативом у мережі – які канали комунікації застосовувати?
  • Як не загубитись у океані месенджерів та соціальних мереж?
  • Онлайн-вебінари та онлайн-навчання – потрібно чи ні?
  • Свій YouTube-канал? Are you serious?