Анна Мельничук
Незалежний консультант по email маркетингу, Womelution

Про доповідача:

5 років займається справжнім, красивим email маркетингом. Вибудовує стосунки з підписниками та навчає цьому інших. Працювала з такими компаніями як Issac Pintosevich Systems, Opera Software Україна, Looksery.

Назва доповіді: ” Три кейси про щирість. Як людяні тексти повернули підписникам життя.”

Секція: Social Media для маркетологів

Рівень доповіді: Для початківців, Середній, Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • Сховайте свою пузомірку: люди хочуть простоту в спілкуванні.
  • Тексти-художники та тексти-хулігани – у чому різниця та як пишете ви?
  • Приклади з практики, кейси:
  • Як заманили мобільних розробників спочатку в Яндекс. Стор а потім в Нокію.

Презентація конференції:

Відео з конференції: