Алла Ожиєвська
керуючий партнер, інформаційно-консалтингова агенція PR-Connect

Про доповідача:
10-річний досвід роботи в журналістиці, корпоративних комунікаціях, SMM та медіа-моніторингу. Авторка блогу “Корпоративні та соціальні комунікації”
Останні роки працювала smm-спеціалістом як на боці агенцій, так і in house, зокрема з такими брендами, як Watsons, L’Oreal Paris. У 2014 році разом із колегою заснувала власну інформаційно-консалтингову агенцію PR-Connect.

Назва доповіді: “Як вибудувати стратегію антикризового SMM для бізнесу”

Секція: Social Media Marketing, Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній, Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • Чому антикризовий SMM – у тренді в 2015 році. Цікаві кейси за 2014 рік, голосні звільнення працівників за спілкування в соцмережах.
  • Що таке стратегія антикризового SMM і для чого вона потрібна.
  • Складові стратегії: попередній моніторинг з визначенням ключових показників; прописання програми реагування на негатив з визначенням ключових спікерів та шаблонів відповідей; навчання працівників поведінці в сомережах (приклад Adobe); регулярний моніторинг на постійній основі.
  • Корисні лінки