Єгор Солодкий – PR-менеджер в Академії інтернет-маркетингу “WebPromoExperts”.
Про доповідача:
Досвід роботи у інтернет-маркетингу з 2008 року
За цей час працював з такими компаніями, як: CoffeLife, Выходной, 42magnets.
У Академії відповідає за PR-активність, корпоративний сайт, ведення соцмереж та email-маркетинг

Назва доповіді: “Як за допомогою Youtube створити спільноту навколо бренду”

Секція: Social Media Marketing, Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Структура каналу на прикладі WebPromoExperts
  • Що таке WebPromoExperts TV?
  • Проведення онлайн конференцій
  • Навчальні вебінари як інструмент збільшення продажів
  • Особливості відео контенту (де взяти слухачів, як використовувати в стратегії ремаркетингу, анонсування та поширення)
  • Результати роботи