Богдан Назаренко
Керівник SMM-відділу телеканалу СТБ
Займається побудовою брендів в соціальних мережах і комплексним просуванням.

Лектор WebPromoExperts.
Спеціаліст з таргетингової реклами Facebook.
Займався розробкою проекту Digital Society Laboratory / Data-Centric Alliance, де формував стратегії просування і працював більш ніж зі 100 B2C і B2B клієнтами.

Має успішний досвід реалізації великих проектів.

Тема доповіді: “Як вижити малому і середньому бізнесу у Facebook”

Тези доповіді:

  • Чому Facebook все ще важливий для вас?
  • Не можете визначитися: група або сторінка. А чи варто вибирати?
  • Визначення основної мети і стратегії вашої присутності в соціальній мережі.
  • Інструменти для роботи.
  • Аналітика ефективності.