Богдан Хомів Богдан Хомів – менеджер департаменту лінгвістичних продуктів компанії SemanticForce. Займається розробкою семантичної платформи BlueberryAPI та прикладним застосуванням лінгвістичних технологій для задач бізнесу, розробки BI та інших рішень.
У коло професійних інтересів входять:
– удосконалення алгоритмів Opinion Mining, Sentiment Analysis, Text Mining, Named Entity Recognition;
– дослідження шляхів підвищення ефективності автоматизації інформаційної аналітичної роботи за рахунок використання засобів Social Media Analytics/Social CRM.

 

Назва доповіді: “Як віднайти потенційних клієнтів в соціальних мережах? Технології. Кейси. Перспективи.”

Секція: Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Огляд західного ринку інструментів Intent Marketing.
  • Презентація дослідження намірів користувачів у соціальних мережах Рунету.
  • Огляд рішень у контексті Intent Marketing на локальному ринку.
  • Технологічні аспекти детектування намірів користувачів.
  • Системна комунікація з потенційними клієнтами в рамках бізнес-процесів відділу продажів.
  • Генерація потенційних клієнтів у соціальних медіа: кейси, механіки, перспективи.