Zalevskij Максим Залевський – інтернет-маркетолог.
Практичний досвід маркетолога з 2005 року. З 2008 займається покупками та продажами інтернет-проектів, інвестиції в стартапи. З 2009 в системі онлайн бронювання Hotels24. Зараз засновник тематичної блогосфери Rodovid.me
 

Назва доповіді: “7 кроків розвитку власної тематичної спільноти”.

Секція: Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Для початківців

Основні тези доповіді:

  • Як вибрати тематику (клони чи ексклюзив)
  • Визначаємо площадку – свій-чужий
  • Де шукати однодумців. Чорне та біле залучення
  • Звідки брати контент. Частота, формат, вихлоп
  • Як робити хвилі
  • Монетизація
  • Аналітика