Марина Горобей – Керівник департаменту інтернет-маркетингу рекламного агентства “Gekos”.

Володар золотої медалі “За трудові заслуги” (Національний Бізнес-Рейтинг). Фахівець у галузі SMM з шестирічним стажем. За тендітною спиною Марини не одна сотня сміливих бізнес-ідей, успішно втілених у життя проектів та робота з брендами, відомими далеко за межами України. Спікер багатьох профільних конференцій, серед яких: Lviv SMM-camp, Moneymaking 2013, УРІФ, SuMM & IT та ін.

 

Назва доповіді: “Epic Fail 2013. Сага про головні “фейли” в SMM”

Секція: Media Marketing

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Головні провали SMM за 2013 рік.
  • Розбір прольотів: аналіз невдалих кампаній.
  • Захист від падіння: страхувався-страхувався, та й не перевистрахувався.
  • Як залишитися на висоті.