Про доповідача: Анна Артеменко – Керівник SMM-відділу Ашманов і партнери Україна.
 

10 років керувала спеціалізованим друкованим виданням, аби потім впровадити всі свої знання про психологію соціума в SMM-кампаніях для клієнтів “Ашманов і партнери Україна“, серед яких такі знані вітчизняни бренди, як “Реприза”, “Сокол”, “Мобілочка” тощо.

Назва доповіді: “Друг чи клієнт? Як продавати через соцмедіа”?

Секція: SMM для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Яким чином побудований механізм «переносу довіри» у соцмедіа та яким чином він впливає на продаж товару.
  • Чому основою соціальної мережі є управління часом, та яким чином затримати клієнта на вашій сторінці.
  • Перетворення друга на клієнта. Технологічний процес збільшення продажу товарів.