Про доповідача: Антон Сорокопуд – Керівник відділу просування веб-проектів – Artjoker
 

Автор публікацій та доповідей на тему розвитку проектів в мережі та підвищення конверсії веб-ресурсу. Інтернет-маркетингом займається з 2008 року.

Назва доповіді: “Приховані маркетингові можливості соціальної мережі Вконтакті для малого та середнього бізнесу”.

Секція: Social Media Marketing, SMM для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Що може дати бізнесу найчисельніша соціальна мережа в Україні?
  • Нововведення – нові цікаві можливості.
  • Внутрішній пошук ВК та його особливості.
  • Геолокація, як панацея для ринку місцевих послуг.
  • Зовнішній пошук Google, як засіб популяризації пабліків та груп.
  • Погляд у майбутнє.
  • Висновки та поради щодо розширення присутності в соціальній мережі та підвищення ефективності.