snitynsjka Ірина Снітинська –засновник, провідний тренер тренінгової компанії «Школа риторики й ораторства АҐРУС», тренер з ораторської майстерності, фасилітатор. В активі понад 3000 годин тренінгів та консультацій, близько 50-ти реалізованих успішних корпоративних проектів розвитку та навчання персоналу.
Основна ідея життя – навчити людей спілкуватися, доносити свої думки, виступати публічно, щоб зробити комунікацію ефективною, а людей щасливими.

Назва доповіді: “Продаж без продажу. Допомога соціальних мереж у просуванні”.

Секція: Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

Формуючи імідж, важливо пам’ятати про силу першого враження. Спілкування у соцмережах – це презентації себе, своєї компанії чи свого продукту, які ми проводимо щоденно, а то й по кілька разів на добу і часто перед новими людьми. Кожен пост – виступ перед великою аудиторією.
Існує думка, що найбільш комфортно нам спілкуватися зі схожими на нас. Подобатися усім, мабуть, без потреби, та варто дати собі кілька порад, як бути зрозумілим «своїй» аудиторії. Що варто робити, а чого ні.
Перше враження цінне тоді, коли воно відповідне.