Костя Гритчин
SMM менеджер в COXO Digital
Один із засновників мережі музичних блогів E:\ music\ у ВКонтакте. Як SMM спеціаліст, працював з такими брендами як life :), OKKO, Rich, Nescafe 3in1, Nesquick, Фокстрот, Bacardi, WIlliam Lawson’s, Payot, Respect.

Тема доповіді: “І бренд хороший і конкурси цікаві”

Тези доповіді:

З розвитком соціальних мереж ускладнюються формати взаємодій між їх користувачами. Не можна вимірювати якість комунікації на рівні лише лайків і репостів. Нові часи вимагають нової оптики для спостереження за життям мережі.
– Яка роль кліку на пост при вимірюванні охоплення аудиторії.
– Як провести ефективну активацію в епоху «призоловів»
– Офлайн метрики в SMM? Так, час настав.