Лаппо Дмитро
Головний ідеолог Kniga.biz.ua
На книжковому ринку Дмитро Лаппо працює з 2007 року, почавши кар’єру з petrovka.com. У 2010-му він придбав маловідомий на той час інтернет-магазин ділової літератури kniga.biz.ua, який тепер є лідером за кількістю клієнтів і продаваних книг.

Дмитро Лаппо – головний ідеолог у Kniga.biz.ua, за сумісництвом один із її власників.

Полюбляє читати книги, займатися нетворкінгом, знайомитися і спілкуватися з цікавими людьми, бігати і подорожувати. Монетизує свої хобі у Kniga.biz.ua.

До того кілька років працював директором Petrovka.ua.

Діяльність пов’язаною із Social Media Marketing займається з 2003 року. Був керуючим партнером у кур’єрською служби для інтернет-магазинів «YeeS».

До сьогоднішнього дня є co-founer в стартапі iStat24.com.ua, сервіс інноваційної статистики.

Тема доповіді:Що варто робити і головне НЕ робити в соц мережах. Практичний досвід роботи за 5 років

Тези доповіді:

  • Як я починав займатися SMM.
  • Чому вважаю що вийшло.
  • Що працює для інтернет магазину.
  • MM усередині магазина або аутсорс.
  • Чи не SMM-ом єдиним живий е-комерс.
  • Про канали комунікацій і вашу БД.