zolotukhin Дмитро Золотухін – автор проекту Razvedka.in.UA
 

Невпинно розвиває проект інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу та використання в сфері комерції методик competititve and market intelligence – Razvedka.in.UA

Досліджує вплив соціальних мереж на зміни інформаційного простору

Назва доповіді: “Лідогенерація: примара сумнозвісних продажів у соціальних мережах, досвід моніторингу”.

Секція: Social Media Marketing

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Використання моніторингових сервісів для відстежування повідомлень про наміри клієнтів;
  • Контакт з потенційним клієнтом на підставі його повідомлень про наміри;
  • Питання з налаштування “безкоштовного” моніторингу та вибору платформ для моніторингу.