Людмила Макаренко
маркетолог компанії EPAM
Понад 11 років Людмила працює у різних напрямах маркетингу. Більше шести років працює в інтернет-маркетингу, включно із роботою з соціальними медіа. Займалася зовнішнім маркетингом на ринку праці у компанії SoftServe. Працювала над промоцією видань у «Видавничій групі «Експрес». Керувала відділом маркетингу львівського футбольного клубу «Карпати». Здійснювала маркетингові дослідження у ТК «Інтермаркет» (супермаркети «Арсен» і «Барвінок»).

Реалізувала маркетингові проекти для ТЦ «Скриня» (Україна), ВК «Бухта Вікінгів» (Україна), yoga4mothers.com (США).

Людмила Макаренко: «Клієнти звертаються, коли їм потрібно розробити та впровадити бізнес-стратегію присутності в соціальних мережах, сформувати контент для бізнес сторінок у соціальних мережах тощо.»

Тема доповіді: Вітаю! Ви – у «Матриці» або Соціальні мережі для бізнесу.

Тези доповіді:

  • Соціальні групи
  • Соціальна мережа
  • Матриця зв’язків
  • Аналіз зв’язків
  • Програмне забезпечення для аналізу соціальних груп
  • Вплив на систему