Маркіян Юринець
Власник веб агентства Seoline.it – Італійське агентство для маркетингу в Східну Європу

Про доповідача:

В житті займається локалізацією і розробкою стратегій інтернет маркетингу для більшість відомих італійських брендів що хочуть вийти на ринки східної Європи. Все те що Ви можете бачити в інтернеті як онлайн магазини, реклама, нові продукти біля Вас з надписом “Made in Italy” є його рук робота. Починав свою кар’єру як SEO спеціаліст а зараз дивлюсь на ринок в цілому і виходжу за рамки просто оптимізації для ПС. Пише книгу, викладає і сертифікую нових спеціалістів в SEO та вважає себе львів’янином з італійським акцентом.

Назва доповіді:
“Соціальні мережі для великих брендів. Кейси та аналіз ефективності”
Від Moncler до великих магазинів одягу в онлайні.

Секція: Social Media для бізнесу

Рівень доповіді: Середній

Опис доповіді:

  • Всі ми розуміємо що бути присутнім в соціальних мережах для компаній є потрібним. Це одна з величезних заповідей будь якого маркетолога який працює в Інтернеті і поважає свою роботу. Про це можна почути на кожному блозі і це для України одна з можливостей в кризовий 2015 рік для збільшення продаж. Але насправді, якщо вийти з риторики онлайну, наскільки для брендів є актуально просування чи ROI через канали як Фейсбук, Твіттер? Чому бренд це все для інтернет маркетингу і як це роблять великі гравці ринку як Moncler або нові бренди з України як HEYDAY.
    Гарантую дані, позитив і трішки львівського гумору з італійським акцентом.