Про доповідача: Марина Горобей – керівник Департаменту Інтернет-маркетингу РА “Gekos”.
 

Працює в компанії з 2007 року. Марина Горобей не з чуток знає, що таке саморозвиток і кар’єрне зростання. У РА “Gekos” починала з простого SMO-оптимізатора. Сьогодні обіймає посаду керівника департаменту Інтернет-маркетингу. Марина Горобей впевнена: головний «коник» в тому, що ти ростеш і розвиваєшся разом з компанією:

Назва доповіді: “Зефір в шоколаді, або Чорний PR – з чим його їдять”.

Секція: Social Media Marketing

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Фахівці з чорного PR невтомні
  • Фахівці з чорного PR дурні
  • Фахівці з чорного PR і їх роботодавці бідні
  • Дії фахівців з чорного PR зазвичай легко обернути на благо
  • Оптимальний спосіб боротьби з фахівцями з чорного PR виходить з футбольної мудрості: «Найкращий захист – це атака»