ogyevska Алла Ожиєвська – SMM-спеціаліст, копірайтер, журналіст (Hoshva Digital)
 

Експерт з SMM та моніторингу Social Media з досвідом роботи від 2-х років. Працювала як на боці клієнта, так і в агенціях України й Росії. Автор блогу «Корпоративні та соціальні комунікації»

В минулому — літературний редактор, журналіст, копірайтер. Розробила «з нуля» та видавала клієнтський корпоративний журнал всеукраїнської рітейл-мережі.

Назва доповіді: “Моніторинг соціальних медіа: “хороший тон” чи необхідність для бізнесу? або Як можна втратити мільйони, нехтуючи відстеженням інформаційного простору”.

Секція: Social Media Marketing

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Завдання.
  • Різновиди.
  • Майданчики для моніторингу
  • Джерела даних.
  • Бренд-трекери.
  • Моніторинг на практиці: які завдання вирішує бізнес/бренд завдяки оперативному моніторингу.
  • Приклади. Корисні лінки.