Наталя Барбір
Cтудія маркетингу та дизайну Must, бренд-менеджер, SMM.

Про доповідача:

Фаховий журналіст, 3 роки працює у студії маркетингу MUST як контент-менеджер, бренд-менеджер (освіта KMBS), спеціаліст зі соц. мереж.
Проводила профільні майстер-класи в межах освітнього проекту для рекламістів «Мастерская рекламы – СТАЯ» (Донецьк, 2013-2014) та Донецького студентського фестивалю реклами.

Назва доповіді: “Полювання на призоловів у Facebook”

Секція: Social Media для маркетологів

Рівень доповіді: Середній

Про що буде доповідь:

  • Якщо ви підпишетеся на кілька десятків брендів в Facebook, то дуже скоро помітите – майже всі прізвища в списках учасників та переможців повторюються. Одні й ті ж люди беруть участь у всіх конкурсах, виграють, а такої бажаної лояльності для компанії не приносять – і дійсно, з чого б? Не тут виграв, так в іншому місці, не той приз, так цей. Навіть жорстко виписані умови конкурсу не перешкода для призоловів, як мінімум бурю образ і скарг після конкурсу вони вам завжди забезпечать.
    Призолови давно усвідомили, що вони потрібні брендам більше, ніж бренди потрібні їм. А ще більше потрібні  SMM-менеджерам для гарної статистики.
    Що з цим робити, як розпізнати призоловів і чи варто давати їм призи, навіть якщо умови конкурсу виконані?