Олександра Чувакова координатор соціальних програм «Майкрософт Україна»

Про доповідача:

Олександра Чувакова близько п’яти років займається розвитком соціальних програм, кандидат наук із соціальних комунікацій, досліджує як бізнес може створювати соціально важливий контент для посилення своєї репутації як корпоративного громодянина.

Назва доповіді: «Як зробити соціальні ініціативи вірусом якщо ти бізнес»

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Даєшworkout – 21 офіс за 21 день. Мобільний спосіб життя і віддалена робота. А де ж продукти компанії.
  • Година коду: Цінність контенту – найдорожча валюта в соціальних мережах.
  • Благодійність і геймифікація – проект «Світ добра». Або історія про зробити просту мрію реальністю.