Олена Кулигіна
Керівник відділу маркетингу.
Журналіст, PR-менеджер, викладач курсу PR в Українському Католицькому Університеті, співавтор книги “Церква і медіа: 7 кроків до порозуміння”.

Тема доповіді: “Антикризовий піар: як погубити або врятувати репутацію в бізнесі (Кейс Vapiano Lviv та Романа Кисляка)”.

Тези доповіді:

Розгляд кейсу ресторану Vapiano Lviv, звідки вигнали чоловіка з ДЦП:

  • Що погубило репутацію закладу в інтернеті.
  • Як менеджери та smm-щики ресторану налаштували проти себе львівську fb-спільноту та журналістів.
  • Відповідь на питання: як би я діяла на місці піарників Vapiano.
  • І про позитивне: що зробило Романа Кисляка відомим на всю Україну, привернувши увагу цілого суспільства до проблем людей з особливими потребами.