Про доповідача: Роман Кушнір –тренер з загальною тривалістю проведених відкритих тренінгів понад 2000 год.
 

Автор понад 25 різних навчальних програм і курсів серед яких “Школа продаж”, “Нейромаркетинг і теорія поширення інформації”, “Школа фінансової грамотності”, функціональний психолог, автор книги «Особиста стратегія виживання людини»

Назва доповіді: “Запуск інноваційного проекту в SM”.

Секція: SMM для бізнесу

Рівень доповіді: Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • Підтвердження потреби у інноваційному продукті через SM.
  • Етапи дифузії інформації, які не можна «проскакувати» передчасно.
  • Визначення та використання «агентів впливу» у SM для швидкого просування.
  • Важливі властивості інновацій, які пришвидшують темпи впровадження.