Сергій Коноплицький
Директор агенції контент-маркетингу CMdigital

Про доповідача:

Має 5 років досвіду роботи в медіа, та більше 7 років в інтернет-маркетингу. Останні роки працював директором з розвитку холдингу “РБК-Україна” та керівником діджітал-напряму компанії Divan.tv. В 2013 році заснував агенцію контент-маркетингу CMdigital (http://cmdigital.com.ua). Кандидат соціологічних наук з темою дисертації про комунікацію в інтернеті.

Назва доповіді: ” SMM 2015: прогнози для діджитал-маркетолога”

Секція: Social Media для маркетологів

Рівень доповіді: Середній, Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • 1. Конвергенція медіа та real-time marketing.
  • 2. Mobile. Комуникаційні сервиси та їх вплив на соцмережі.
  • 3. Нові портрети аудиторії. Зміни соцдему в соцмережах.
  • 4. Контент-маркетинг.
  • 5. Тренд візуальної комуникації.
  • 6. Рекламні експерименти соцмереж.