“Krus” Олександр Барабошко

Екс-радник міністра інформ. політики Юрія Стеця.

"Інформаційні війни в фейсбуці, твітері. Кейси по «вкиду» фейкової інформації, яка зробила ажіотаж"

Любов Багацька

Екc-SMM «Радіо Свобода»,
web-редактор «Схеми:
корупція в деталях»

Сторінка у Facebook з нуля: з чого почати і як утримати аудиторію.

Станіслав Матюшенко

Cпівзасновник
I-Marketing.ua

Цифри в SMM.
Хто, Що і Як.

Павло Лисий

Senior SEO
Symphony Solutions

Правильний SMM для SEO. Всі нюанси від проектування сайту до аналітики трафіку.

Єгор Лєбєдєв

Провідний аналітик, Rizzoma.com.

"Диванні війни вКонтакті: порівняльний аналіз методів роботи з аудиторією у ідеологічно протилежних тематичних группах."

Тетяна Мокренко

PR-менеджер, SMM-консультант, CEO в MokCo

Як готувати контент
для соціальних мереж. Послідовність та інгредієнти

Дмитро Лаппо

Головний ідеолог
Kniga.biz.ua

"Що варто робити і головне НЕ робити в соц мережах. Практичний досвід роботи за 5 років"

Марічка Набока

Радіо Свобода, social media coordinator.

"Як ЗМІ мають
відповідати на виклики інформаційного простору? На прикладі роботи Радіо Свобода в соцмережах: поради, кейси, досвід"

Євген Сафонов

Керівник відділу
просування в соціальних
медіа в Promodo.

"Чому ви ніколи не зробите ефективний кейс. Фейли в SMM"

Володимир Галіка

Digital influence
practice head в SPN Communications Ukraine

Стратегія в SMM.
З чого починати.

Марія Лісовська

Баядера Груп,
інтернет-маркетолог.

"Особливості SMM алкогольних брендів. На прикладі Jagermeister, Jose Cuervo, Riga Black Balsam."

Василь Кремінець

Співзасновник “Територія твого розвитку”. Співвласник SMM агентства “Dolphin team”

"Як запустити ефективну рекламу в Facebook і вже сьогодні отримати нових клієнтів."

"Мох" Олег Гнатів

Продюсер familia PERKALABA, музикант Gutzul Magik Foundation.

"Q&A/ Запитання і Відповіді від “Моха”"

Людмила Макаренко

Marketing & PR Strategist, www.marketingart.biz

"Вітаю! Ви – у «Матриці» або Соціальні мережі для бізнесу."

Дмитро Ткаченко

SMMGroup,
керуючий партнер.

"Instagram для малого бізнесу"

Олександр
Коваль

Турінформ Закарпаття

"Конкурентноздатний SMM у секторі туризму"

Андрій Кириченко

ТОВ “Студія Велдо”, CEO

"Ласкаво просимо на нашу сторінку або ботам вхід заборонено!"

Сергій Гутюк

Блогер gutyuk.com, підприємець.

"Як вижати все можливе з лінкеду для бізнесу, фрілансу, кар’єри"

Євгеній Доброхотов

SMM / CPA / PR
фахівець.

"Інстаграм – джерело найдешевшого трафіку"

Роман Матис

Експерт з маркетингу та комунікацій, засновник та СЕО у pure*, радник голови ЛОДА з питань розвитку регіону та залучення інвестицій.

"Формування громадської думки та протестних настроїв. Репутаційні ризики як інструмент правозахисту в соцмережах.."

Наталія Міхнова

PR-технолог

"PR у соціальних мережах: ефективні інструменти для партій та громадських організацій"

Олег Радик

Голова правління ГО Економічний Бойкотний рух.

"Взаємодія
соцмереж і ЗМІ"

Фелікс Зінатуллін

Церебро Таргет.

"Ефективні комбінації баз ретаргетингу ВКонтакте в рекламі для малого бізнесу"

Олег Дубей

SEO&SEM спеціаліст

"Ефективні комбінації баз ретаргетингу ВКонтакте в рекламі для малого бізнесу"

Артем Іванов

VIZART, керівник

"Як привести клієнтів в свій бізнес з соціальних мереж Вконтакте / Facebook / Instagram"

Костя Гритчин

SMM менеджер в COXO Digital

"KPI 2.0: як перестати рахувати лайки і почати жити"

Марина Хижняк

Маркетолог

"Розгляд нових соцмереж. Перископ та особливості роботи з ним"

Олена Кулигіна

Керівник відділу маркетингу.

"Антикризовий піар: як погубити або врятувати репутацію в бізнесі (Кейс Vapiano Lviv та Романа Кисляка)"

Надія Михалевич

Центр інноваційної освіти “Про.Світ”, ImContent Agency, співзасновниця.

"Чого хоче ваша цільова аудиторія?"