Владислав Вахільчук 

Засновник маркетингової компанії Social Mind Marketing Case (SMM case)

– 5 років практичного досвіду в якості проджект-менеджера в сфері бізнесу, wellness-індустрії і організації спортивних заходів

– Вивчає і впроваджує західні методики маркетингу

– Організатор та співорганізатор більше 50 проектів, таких як «Палітра Смаку», фестиваль ЗСЖ, «Next Day» і «БЕЗ МЕЖ» (в рамках Арт-пікніка Фролової), учасник і спікер «ЕКО експо» (одна з найбільших українських виставок)

– За останній рік консультував і співпрацював в сфері маркетингу з 24-ма компаніями з 10-ти різних сфер

– Експерт в області комунікацій

Кирило Таран
Головний з лідогенерації Social Mind Marketing Case (SMM case)
– Головний з Лідогенерації у Facebook та Instagram в Internet Marketing Agency “SMM Case”
– Заробили понад 250 000$ нашим клієнтам за допомогою Facebook та Instagram при вкладених 6904 $
– Експерт в досягненні максимального результату за мінімальний бюджет
– За минулий рік 25 успішних проектів у 20 нішах
– Веде SMM Курс в IMT Академії ( 7 потоків, випустив понад 40 дипломованих спеціалістів)
Тема доповіді: “Як ідеально упакувати лендінг за 5 кроків без маркетолога і отримати заявку в перші 24 години.”

Тези доповіді:

  • 5 шарів ідеального лендінгу
  • 3 головні причини зливу бюджету
  • Шаблон ідеальної реклами для клієнтів з Facebook