Про доповідача: Мирослава Юрова – досвідчений текстовий кулінар. 6 років готує делікатеси для жителів СНД.
 

Знає як продати 18 тонн чаю і чому пластикові вікна краще купувати взимку. Надіється на перемогу логіки над кліше і не вірить в манну небесну. Особливо небезпечна для цільової аудиторії, підступно втирається в довіру, озброєна холодним креативом.

Назва доповіді: “Що робити з буквами? Продавець, якому не треба платити зарплату”.

Секція: Social Media Marketing, SMM для бізнесу, BlogCamp і журналістика

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Хто такий копірайтер і яка з нього користь?
  • Чому не варто писати тексти самостійно?
  • “Супер плиточка для вас, наша плитка – просто клас!” або “Дешеве м’ясо пси їдять!”
  • Куди вкласти гроші? Текстовий депозит.
  • Не текстом єдиним… СДЛ та ГС, простині та червоні букви.
  • Шокуючі тексти. Під час написання жодна людина не постраждала.
  • Тексти не вічні, ідеї теж.