Про доповідача: Юрій Риф’як – Економіст, серійний підприємець та фахівець з міжнародного маркетингу.
 

З 2002 року реалізував чи брав участь в управлінні 12 міжнародними інноваціними проектами. Голосова соціальна мережа Hubbub увійшла в 50 кращих європейських стартапів 2012 року за версією Pioneers та в топ-10 стартапів України за версією журналу “Фокус”, а також стала переможцем на Міжнародному форумі інвестицій та інновацій у Львові.

Назва доповіді: “Чого я навчився створюючи соціальну мережу”.

Секція: BlogCamp і журналістика, Розробка під соц. мережі

Рівень доповіді: Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • Урок 1: ідеї нічого не варті.
  • Урок 2: створити соціальну мережу неможливо.
  • Урок 3: збережи ліс, не пиши бізнес-планів.
  • Урок 4: будь готовий все переробити. Багато разів.
  • Урок 5: забудь про гроші. Твоя мета – вчитися.
  • Урок 6: слухай що кажуть юзери, але роби по-своєму.
  • Урок 7: забудь про Scrum.
  • Урок 8: найбільша проблема – це кадри.
  • Урок 9: забудь про інвесторів. Грошей ніхто не дасть.
  • Урок 10: негативний мережевий ефект, або пастка пустого ресторану.
  • Урок 11: на безкоштовному лимонаді не заробиш.
  • Урок 12: монетизація на рекламі – це міф.
  • Урок 13: ніколи не здавайся!