Юрій Буділов 
Експерт з інтернет-просування та побудови маркетингових стратегій, підприємець

Створив перший бізнес за два дні з двома партнерами, які відвалилися через тиждень – однак, виклик вже був прийнятий – і відступати не в його правилах.

Netinum була створена з ідеї “Хочу ІТ-компанію” – і практично без шансів її не створити.

– Три роки роботи на ринку.

– 7 років особистого досвіду в інтернет-просуванні.

– Близько 150 клієнтів компанії за її історію.

– Понад $ 2 000 000 рекламного бюджету

Тема доповіді: “Чому просування в соціальних мережах не допоможе вашому бізнесу”

Тези доповіді:

  • Реальна історія одного smm-щика
  • Якою є справжня роль SMM в просуванні бізнесу?
  • У чому потрібно розібратися власнику перед тим, як почати SMM
  • Якими бувають цілі просування в соціальних мережах і чому саме вашому бізнесу це може не підійти
  • Чого не вистачає ідеального SMM-щику
  • По поличках: можливості соцмереж в порівнянні з іншими каналами просування