Юрій Слепко 

Співзасновник та маркетолог в Kinsly Brand Studio

– 5 років досвіду у маркетингу.

– Експерт у Facebook рекламі.

Витратив більше 18.000$ власного бюджету на маркетингові тести у Facebook та Instagram.

Серед клієнтів, або слухачів тренінгів: Галнафтогаз, Honda, Поїхали з нами, Kusum Pharm, Наша Ряба, FEST, 032.ua. Автор книги «15 Елементів, які повинен врахувати власник бізнесу перед розробкою Landing Page»

Тема доповіді: “Як отримувати десятки заявок через відео-маркетинг на Facebook?”

Тези доповіді:

  • Реклама «в лоб» працює все гірше
  • Як створювати «теплі аудиторії»
  • Які відео записувати, щоб підігрівати клієнтів
  • Як отримувати десятки заявок з кожного відео